.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سونی مشکل داغ شدن موبایل های +Xperia Z3 و Z4 را تایید کرد

پیشتر در خبرها آمده بود که دارندگان تلفن هوشمند اکسپریا Z4 از گرم شدن بیش از اندازه موبایل های خود گلایه دارند و حالا ظاهرا سونی علاوه بر تایید این مساله، اعلام داشته که موبایل اکسپریا Z3+ نیز چنین مشکلی دارد.

لازم به یادآوری است که هر دوی این مدل ها دارای چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ هستند که از زمان معرفی تا کنون، حرف و حدیث های زیادی در رابطه با گرم شدنشان شنیده می شود.

گفته می شود که هر دو موبایل سری اکسپریای این شرکت نسخه بهینه سازی شده ای از چیپست مذکور را در خود دارند که گفته می شد گرمای کمتری را در حین فعالیت تولید می کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سونی - Sony , اخبار Digiato , ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : یک شنبه 24 خرداد 1394

گوشی هوشمند ضدآب و میان‌رده‌ی سونی اکسپریا M4 آکوا به‌تازگی عرضه شده است. اگر در فکر خرید یکی از این گوشی‌ها هستید، بهتر است کمی بیش‌تر هزینه کنید و مدل 16 گیگابایتی‌اش را تهیه کنید. بر اساس گزارش وب‌سایت Xperia Blog نخسه‌ی 8 گیگابایتی این گوشی فقط 1.62 گیگابایت از حافظه‌ی‌اش را برای استفاده در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 
این مشکل به‌شدت کاربر را محدود کرده و دیگر جایی برای‌اش باقی نمی‌گذارد تا برنامه‌های مورد نظرش را نصب کند. این مورد در خصوص  دخیره‌ی موسیقی‌ و ویدیوهای دلخواه‌ روی گوشی هم صدق می‌کند. حتی اگر کاربر استفاده‌ی چندانی هم از گوشی‌اش نداشته باشد و تنها بخواهد برنامه‌های پرکاربردش را نصب کند، باز هم مجبور می‌شود یک کارت حافظه‌ی جانبی تهیه کند.

در ادامه با دیجیکالا همراه باشید


:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سونی - Sony , اخبار DigiKala , جالب و سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : چهار شنبه 20 خرداد 1394

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی